Oficialus pavadinimas: "Graveris", MB

"Graveris", MB Įmonės kodas 304998528

"Graveris", MB PVM kodas LT100012190515 nuo 2019-02-25 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Graveris", MB (draudėjo kodas 3385994, mokesčių mokėtojo kodas 304998528) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Graveris", MB (304998528) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,439 1,954
2024-02 6 1,262 1,728
2024-01 5 1,542 1,769
2023-12 5 1,602 1,808
2023-11 6 1,522 2,070
2023-10 6 1,325 1,824
2023-09 5 1,477 1,716
2023-08 4 1,687 1,580
2023-07 4 1,725 1,617
2023-06 4 1,639 1,539
2023-05 4 1,616 1,517
2023-04 4 1,607 1,508
2023-03 4 1,614 1,515
2023-02 4 1,405 1,312
2023-01 3 - -
2022-12 4 1,470 1,377
2022-11 4 1,376 1,285
2022-10 4 1,533 1,437
2022-09 4 1,584 1,479
2022-08 7 800 1,329
2022-07 7 1,070 1,737
2022-06 6 1,307 1,739
2022-05 7 1,234 1,972
2022-04 7 1,156 1,846
2022-03 7 1,199 1,918
2022-02 6 950 1,303
2022-01 5 1,372 1,585
2021-12 4 1,389 1,306
2021-11 4 1,291 1,213
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų