Oficialus pavadinimas: BeEco, UAB

BeEco, UAB Įmonės kodas 304998396

BeEco, UAB PVM kodas LT100012172113 nuo 2019-02-20 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje BeEco, UAB (draudėjo kodas 3385807, mokesčių mokėtojo kodas 304998396) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

BeEco, UAB (304998396) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 773 1,615
2024-02 9 729 1,532
2024-01 9 765 1,601
2023-12 9 713 1,491
2023-11 9 715 1,497
2023-10 9 710 1,485
2023-09 9 727 1,521
2023-08 9 719 1,505
2023-07 9 719 1,505
2023-06 9 687 1,437
2023-05 9 645 1,341
2023-04 8 670 1,235
2023-03 7 626 1,007
2023-02 6 691 957
2023-01 6 711 982
2022-12 7 680 1,107
2022-11 6 528 688
2022-10 7 493 757
2022-09 8 644 1,173
2022-08 7 639 1,023
2022-07 7 558 908
2022-06 6 558 795
2022-05 6 734 1,030
2022-04 6 737 1,069
2022-03 6 764 1,108
2022-02 6 639 927
2022-01 6 762 1,071
2021-12 6 696 971
2021-11 6 674 939
2021-10 6 622 865
2021-09 6 579 819
2021-08 4 445 428
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų