Oficialus pavadinimas: "Vivamklinika", UAB

"Vivamklinika", UAB Įmonės kodas 304993125

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vivamklinika", UAB (draudėjo kodas 3384976, mokesčių mokėtojo kodas 304993125) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-10 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Vivamklinika", UAB (304993125) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-10 2 - -
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 4 390 374
2022-09 5 365 439
2022-08 5 349 420
2022-07 5 366 440
2022-06 5 366 421
2022-05 5 366 421
2022-04 5 476 554
2022-03 5 476 554
2022-02 5 322 373
2022-01 5 386 444
2021-12 5 418 484
2021-11 5 418 484
2021-10 5 418 484
2021-09 5 410 475
2021-08 5 400 463
2021-07 4 482 445
2021-06 4 486 448
2021-05 4 482 445
2021-04 4 482 445
2021-03 4 431 401
2021-02 4 482 445
2021-01 4 482 445
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų