Oficialus pavadinimas: "Eskedar kava", MB

"Eskedar kava", MB Įmonės kodas 304992297

"Eskedar kava", MB PVM kodas LT100012171418 nuo 2019-02-18 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Eskedar kava", MB (draudėjo kodas 3385161, mokesčių mokėtojo kodas 304992297) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

"Eskedar kava", MB (304992297) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 11 674 1,746
2024-08 9 919 1,948
2024-07 11 927 2,412
2024-06 12 757 2,046
2024-05 14 858 2,688
2024-04 14 821 2,583
2024-03 17 723 2,748
2024-02 16 745 2,666
2024-01 14 879 2,753
2023-12 15 917 3,045
2023-11 14 800 2,520
2023-10 13 789 2,307
2023-09 13 727 2,146
2023-08 13 824 2,433
2023-07 13 773 2,273
2023-06 12 860 2,202
2023-05 12 774 2,003
2023-04 11 738 1,753
2023-03 13 642 1,759
2023-02 10 703 1,533
2023-01 9 677 1,337
2022-12 8 713 1,251
2022-11 8 703 1,233
2022-10 6 760 1,009
2022-09 5 504 581
2022-08 6 510 651
2022-07 3 - -
2022-06 5 766 850
2022-05 5 553 601
2022-04 4 795 676
2022-03 5 632 672
2022-02 6 345 441
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų