Oficialus pavadinimas: "Fainalita", MB

"Fainalita", MB Įmonės kodas 304986910

"Fainalita", MB PVM kodas LT100013557413 nuo 2020-11-27 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Fainalita", MB (draudėjo kodas 3383039, mokesčių mokėtojo kodas 304986910) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).

"Fainalita", MB (304986910) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 13 572 1,604
2024-02 8 866 1,508
2024-01 6 469 616
2023-12 7 718 1,100
2023-11 6 843 1,107
2023-10 8 577 1,014
2023-09 3 - -
2023-07 7 660 989
2023-06 9 453 840
2023-05 7 906 1,329
2023-04 9 716 1,373
2023-03 8 880 1,529
2023-02 9 856 1,682
2023-01 8 956 1,670
2022-12 8 860 1,498
2022-11 10 717 1,564
2022-10 8 816 1,425
2022-09 8 704 1,223
2022-08 8 816 1,405
2022-07 7 774 1,166
2022-06 8 686 1,181
2022-05 8 707 1,216
2022-04 8 775 1,333
2022-03 8 521 895
2022-02 6 583 745
2022-01 3 - -
2021-12 4 658 560
2021-11 6 500 639
2021-10 6 642 774
2021-09 6 423 517
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 5 528 544
2021-02 3 - -
2021-01 4 491 437
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų