Oficialus pavadinimas: "Dimantra", UAB

"Dimantra", UAB Įmonės kodas 304985961

"Dimantra", UAB PVM kodas LT100013795217 nuo 2021-03-01 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dimantra", UAB (draudėjo kodas 3382946, mokesčių mokėtojo kodas 304985961) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Dimantra", UAB (304985961) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 582 560
2024-02 4 728 702
2024-01 4 585 563
2023-12 4 527 508
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 648 625
2023-04 4 566 545
2023-03 4 706 681
2023-02 4 468 450
2023-01 3 - -
2022-12 4 535 514
2022-11 4 620 595
2022-10 4 592 569
2022-09 4 620 595
2022-08 4 626 602
2022-07 4 612 589
2022-06 4 620 595
2022-05 4 620 595
2022-04 4 620 595
2022-03 4 620 595
2022-02 4 542 521
2022-01 4 620 595
2021-12 4 520 497
2021-11 4 520 497
2021-10 4 520 497
2021-09 4 436 418
2021-08 4 531 508
2021-07 4 496 475
2021-06 4 438 420
2021-05 4 479 459
2021-04 4 520 497
2021-03 4 520 493
2021-02 4 426 405
2021-01 4 520 493
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų