Oficialus pavadinimas: "Umbrana", UAB

"Umbrana", UAB Įmonės kodas 304957983

"Umbrana", UAB PVM kodas LT100014969811 nuo 2022-05-20 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Umbrana", UAB (draudėjo kodas 3354126, mokesčių mokėtojo kodas 304957983) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Umbrana", UAB (304957983) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 1,217 1,992
2024-08 7 1,030 1,682
2024-07 7 1,273 2,059
2024-06 7 1,277 2,053
2024-05 8 1,038 1,887
2024-04 10 859 1,949
2024-03 10 1,163 2,581
2024-02 9 1,270 2,525
2024-01 9 1,082 2,165
2023-12 7 810 1,269
2023-11 8 819 1,457
2023-10 7 997 1,547
2023-09 6 1,023 1,368
2023-08 5 924 1,037
2023-07 5 1,001 1,141
2023-06 5 1,051 1,204
2023-05 5 1,083 1,265
2023-04 5 1,163 1,362
2023-03 5 1,163 1,362
2023-02 5 1,149 1,345
2023-01 6 849 1,186
2022-12 7 1,046 1,547
2022-11 5 1,251 1,327
2022-10 5 1,069 1,133
2022-09 5 1,154 1,209
2022-08 5 1,195 1,266
2022-07 5 998 1,088
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2021-07 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų