Oficialus pavadinimas: "Kajoda", UAB

"Kajoda", UAB Įmonės kodas 304953390

"Kajoda", UAB PVM kodas LT100012009113 nuo 2018-11-26 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kajoda", UAB (draudėjo kodas 3352245, mokesčių mokėtojo kodas 304953390) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Kajoda", UAB (304953390) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 297 356
2024-02 5 294 352
2024-01 5 275 329
2023-12 5 312 364
2023-11 5 264 316
2023-10 5 264 316
2023-09 5 264 316
2023-08 5 264 317
2023-07 5 264 316
2023-06 5 264 316
2023-05 5 256 307
2023-04 5 255 306
2023-03 5 264 316
2023-02 5 186 222
2023-01 5 180 215
2022-12 5 162 191
2022-11 5 162 191
2022-10 5 162 191
2022-09 5 157 185
2022-08 5 162 191
2022-07 5 162 191
2022-06 4 175 162
2022-05 4 175 162
2022-04 4 175 162
2022-03 4 175 162
2022-02 4 175 162
2022-01 4 175 162
2021-12 4 146 134
2021-11 4 146 134
2021-10 4 146 134
2021-09 4 146 134
2021-08 4 147 135
2021-07 4 146 134
2021-06 4 146 134
2021-05 4 146 134
2021-04 4 146 134
2021-03 4 146 134
2021-02 4 146 134
2021-01 4 146 134
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų