Oficialus pavadinimas: "Tipiška", MB

"Tipiška", MB Įmonės kodas 304945707

"Tipiška", MB PVM kodas LT100012000412 nuo 2020-06-01 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tipiška", MB (draudėjo kodas 3351040, mokesčių mokėtojo kodas 304945707) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

"Tipiška", MB (304945707) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 12 573 1,564
2024-08 17 1,051 4,014
2024-07 23 738 3,799
2024-06 29 544 3,556
2024-05 14 406 1,325
2024-04 4 54 49
2024-03 2 - -
2024-02 5 47 55
2024-01 2 - -
2023-12 7 61 99
2023-11 5 100 112
2023-10 8 137 247
2023-09 10 492 1,079
2023-08 18 935 3,705
2023-07 15 1,057 3,248
2023-06 18 539 2,130
2023-05 10 457 1,023
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 3 - -
2023-01 1 - -
2022-12 2 - -
2022-11 1 - -
2022-10 2 - -
2022-09 9 576 1,140
2022-08 18 790 3,164
2022-07 17 960 3,614
2022-06 17 849 3,224
2022-05 10 379 875
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 3 - -
2021-09 10 340 802
2021-08 20 669 3,035
2021-07 28 605 3,870
2021-06 17 491 1,924
2021-05 8 205 383
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų