Oficialus pavadinimas: "Tipiška", MB
"Tipiška", MB Įmonės kodas 304945707
"Tipiška", MB PVM kodas LT100012000412 nuo 2020-06-01 (prieš 4 metus)
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "Tipiška", MB (draudėjo kodas 3351040, mokesčių mokėtojo kodas 304945707) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-12 | 7 | 86 | 144 |
2024-11 | 1 | - | - |
2024-10 | 4 | 167 | 162 |
2024-09 | 12 | 573 | 1,564 |
2024-08 | 17 | 1,051 | 4,014 |
2024-07 | 23 | 738 | 3,799 |
2024-06 | 29 | 544 | 3,556 |
2024-05 | 14 | 406 | 1,325 |
2024-04 | 4 | 54 | 49 |
2024-03 | 2 | - | - |
2024-02 | 5 | 47 | 55 |
2024-01 | 2 | - | - |
2023-12 | 7 | 61 | 99 |
2023-11 | 5 | 100 | 112 |
2023-10 | 8 | 137 | 247 |
2023-09 | 10 | 492 | 1,079 |
2023-08 | 18 | 935 | 3,705 |
2023-07 | 15 | 1,057 | 3,248 |
2023-06 | 18 | 539 | 2,130 |
2023-05 | 10 | 457 | 1,023 |
2023-04 | 1 | - | - |
2023-03 | 1 | - | - |
2023-02 | 3 | - | - |
2023-01 | 1 | - | - |
2022-12 | 2 | - | - |
2022-11 | 1 | - | - |
2022-10 | 2 | - | - |
2022-09 | 9 | 576 | 1,140 |
2022-08 | 18 | 790 | 3,164 |
2022-07 | 17 | 960 | 3,614 |
2022-06 | 17 | 849 | 3,224 |
2022-05 | 10 | 379 | 875 |
2022-04 | 1 | - | - |
2022-03 | 1 | - | - |
2021-12 | 1 | - | - |
2021-11 | 1 | - | - |
2021-10 | 3 | - | - |
2021-09 | 10 | 340 | 802 |
2021-08 | 20 | 669 | 3,035 |
2021-07 | 28 | 605 | 3,870 |
2021-06 | 17 | 491 | 1,924 |
2021-05 | 8 | 205 | 383 |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.




Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.