Oficialus pavadinimas: Lietuvos moterų teisių įtvirtinimo asociacija

Lietuvos moterų teisių įtvirtinimo asociacija Įmonės kodas 304936989

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Lietuvos moterų teisių įtvirtinimo asociacija (draudėjo kodas 3341100, mokesčių mokėtojo kodas 304936989) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 10 darbuotojai (apdraustieji).

Lietuvos moterų teisių įtvirtinimo asociacija (304936989) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 10 772 1,795
2024-08 10 724 1,683
2024-07 10 864 2,007
2024-06 10 845 1,969
2024-05 10 836 1,947
2024-04 5 753 888
2024-03 4 635 606
2024-02 4 275 259
2024-01 3 - -
2023-12 11 675 1,728
2023-11 11 689 1,767
2023-10 11 649 1,673
2023-09 8 532 1,002
2023-08 8 361 681
2023-07 3 - -
2023-06 4 1,107 1,054
2023-05 4 1,014 964
2023-04 4 1,005 956
2023-03 4 926 885
2023-02 4 793 756
2023-01 4 762 725
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų