Oficialus pavadinimas: "Segvita", UAB

"Segvita", UAB Įmonės kodas 304930452

"Segvita", UAB PVM kodas LT100011999514 nuo 2018-11-21 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Segvita", UAB (draudėjo kodas 3338809, mokesčių mokėtojo kodas 304930452) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Segvita", UAB (304930452) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 1,262 2,352
2024-08 8 1,171 2,197
2024-07 8 1,208 2,292
2024-06 8 1,265 2,312
2024-05 8 1,262 2,307
2024-04 8 1,107 2,012
2024-03 6 1,386 1,881
2024-02 6 1,386 1,881
2023-12 6 1,219 1,650
2023-11 6 1,228 1,664
2023-10 7 1,075 1,700
2023-09 7 1,066 1,685
2023-08 6 1,247 1,691
2023-07 7 1,085 1,712
2023-06 7 1,068 1,651
2023-05 6 974 1,304
2023-04 5 970 1,092
2023-03 6 541 732
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų