Oficialus pavadinimas: Blue Oceans PR, MB

Blue Oceans PR, MB Įmonės kodas 304924093

Blue Oceans PR, MB PVM kodas LT100012091113 nuo 2019-01-10 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Blue Oceans PR, MB (draudėjo kodas 3301391, mokesčių mokėtojo kodas 304924093) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

Blue Oceans PR, MB (304924093) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 5 2,934 3,323
2023-07 6 3,443 4,777
2023-06 6 2,886 3,965
2023-05 6 2,881 3,957
2023-04 6 2,828 3,888
2023-03 5 2,949 3,475
2023-02 5 2,953 3,484
2023-01 5 2,919 3,443
2022-12 5 3,195 3,729
2022-11 5 2,730 3,191
2022-10 5 2,881 3,370
2022-09 5 2,639 3,079
2022-08 5 2,809 3,298
2022-07 4 2,658 2,480
2022-06 4 2,612 2,435
2022-05 4 2,612 2,435
2022-04 4 2,584 2,408
2022-03 4 2,616 2,439
2022-02 4 2,544 2,370
2022-01 4 2,544 2,370
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų