Oficialus pavadinimas: "Stoglita", MB

"Stoglita", MB Įmonės kodas 304894508

"Stoglita", MB PVM kodas LT100012644917 nuo 2019-09-24 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Stoglita", MB (draudėjo kodas 3285295, mokesčių mokėtojo kodas 304894508) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Stoglita", MB (304894508) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 667 643
2023-11 5 684 824
2023-10 5 602 723
2023-09 3 - -
2023-08 4 505 475
2023-07 4 562 524
2023-06 4 338 326
2023-05 4 430 419
2023-04 4 672 659
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 6 981 1,369
2022-12 6 589 826
2022-11 7 797 1,315
2022-10 6 798 1,121
2022-09 6 800 1,122
2022-08 6 861 1,211
2022-07 6 797 1,129
2022-06 5 723 848
2022-05 8 756 1,414
2022-04 8 443 840
2022-03 4 708 682
2022-02 4 664 639
2022-01 4 325 310
2021-12 4 382 363
2021-11 5 229 273
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 516 497
2021-07 4 326 314
2021-06 4 606 557
2021-05 4 553 513
2021-04 4 553 513
2021-03 4 553 513
2021-02 4 553 513
2021-01 4 553 513
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų