Oficialus pavadinimas: "Laferta", UAB

"Laferta", UAB Įmonės kodas 304882662

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Laferta", UAB (draudėjo kodas 3275673, mokesčių mokėtojo kodas 304882662) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Laferta", UAB (304882662) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 5 2,072 2,405
2024-02 5 1,078 1,235
2024-01 5 980 1,131
2023-12 5 955 1,101
2023-11 5 955 1,101
2023-10 5 1,043 1,194
2023-09 5 930 1,056
2023-08 4 1,017 950
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 4 2,011 1,743
2022-06 4 937 797
2022-05 4 902 767
2022-04 4 976 830
2022-03 4 1,150 978
2022-02 4 1,150 978
2022-01 4 1,150 978
2021-12 4 835 711
2021-11 4 808 688
2021-10 4 847 721
2021-09 4 922 785
2021-08 4 982 835
2021-07 4 988 841
2021-06 4 987 840
2021-05 4 987 839
2021-04 4 990 842
2021-03 4 993 845
2021-02 4 969 824
2021-01 4 992 844
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų