Oficialus pavadinimas: "Ajo bazilikas", UAB

"Ajo bazilikas", UAB Įmonės kodas 304851492

"Ajo bazilikas", UAB PVM kodas LT100011824314 nuo 2021-05-24 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ajo bazilikas", UAB (draudėjo kodas 3258623, mokesčių mokėtojo kodas 304851492) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 33 darbuotojai (apdraustieji).

"Ajo bazilikas", UAB (304851492) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 33 995 7,692
2024-02 35 825 6,711
2024-01 35 839 6,837
2023-12 34 761 6,018
2023-11 33 795 6,107
2023-10 32 865 6,470
2023-09 33 753 5,745
2023-08 30 794 5,566
2023-07 30 905 6,333
2023-06 34 843 6,727
2023-05 34 871 6,941
2023-04 35 819 6,744
2023-03 32 906 6,816
2023-02 34 819 6,552
2023-01 34 843 6,747
2022-12 33 825 6,400
2022-11 39 753 6,901
2022-10 43 684 6,884
2022-09 41 646 6,192
2022-08 34 708 5,612
2022-07 44 671 6,839
2022-06 45 497 5,150
2022-05 49 475 5,403
2022-04 38 489 4,291
2022-03 48 282 3,150
2022-02 61 178 2,558
2022-01 63 540 7,842
2021-12 72 256 4,205
2021-11 73 222 3,746
2021-10 64 148 2,208
2021-09 34 3 30
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų