Oficialus pavadinimas: "Aš vairuoju", UAB

"Aš vairuoju", UAB Įmonės kodas 304840898

"Aš vairuoju", UAB PVM kodas LT100012316912 nuo 2019-05-01 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aš vairuoju", UAB (draudėjo kodas 3204868, mokesčių mokėtojo kodas 304840898) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Aš vairuoju", UAB (304840898) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 655 954
2024-02 7 586 996
2024-01 7 457 776
2023-12 6 526 766
2023-11 6 527 767
2023-10 6 529 770
2023-09 5 626 759
2023-08 5 611 741
2023-07 5 611 741
2023-06 5 585 710
2023-05 5 438 531
2023-04 5 438 531
2023-03 4 504 489
2023-02 5 195 236
2023-01 5 240 292
2022-12 5 225 270
2022-11 4 197 190
2022-10 4 283 272
2022-09 4 286 275
2022-08 4 286 275
2022-07 4 280 269
2022-06 5 377 452
2022-05 5 454 545
2022-04 5 507 608
2022-03 5 445 534
2022-02 5 502 602
2022-01 5 467 559
2021-12 5 324 385
2021-11 5 329 390
2021-10 4 55 52
2021-09 3 - -
2021-08 4 48 45
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 54 51
2021-04 4 64 58
2021-03 4 45 42
2021-02 4 42 40
2021-01 4 43 41
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų