Oficialus pavadinimas: Buhalterinių paslaugų ir verslumo centras, UAB

Buhalterinių paslaugų ir verslumo centras, UAB Įmonės kodas 304835253

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Buhalterinių paslaugų ir verslumo centras, UAB (draudėjo kodas 3196258, mokesčių mokėtojo kodas 304835253) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Buhalterinių paslaugų ir verslumo centras, UAB (304835253) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 415 393
2022-10 4 739 688
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 764 712
2022-06 4 688 638
2022-05 4 715 665
2022-04 7 360 593
2022-03 4 582 562
2022-02 7 491 821
2022-01 7 429 721
2021-12 8 318 613
2021-11 8 247 473
2021-10 7 195 322
2021-09 7 182 300
2021-08 7 175 289
2021-07 7 175 293
2021-06 7 136 227
2021-05 7 136 227
2021-04 7 125 209
2021-03 7 129 215
2021-02 7 254 405
2021-01 7 294 473
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų