Oficialus pavadinimas: Šiaulių krašto žydų bendruomenė

Šiaulių krašto žydų bendruomenė Įmonės kodas 304835171

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Šiaulių krašto žydų bendruomenė (draudėjo kodas 3196257, mokesčių mokėtojo kodas 304835171) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Šiaulių krašto žydų bendruomenė (304835171) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 543 490
2024-02 4 543 490
2024-01 4 543 490
2023-12 4 517 464
2023-11 4 521 468
2023-10 4 531 477
2023-09 4 521 468
2023-08 4 521 468
2023-07 4 519 466
2023-06 4 522 470
2023-05 4 521 468
2023-04 4 520 468
2023-03 4 521 468
2023-02 4 503 452
2023-01 4 521 468
2022-12 4 511 459
2022-11 4 511 459
2022-10 4 510 458
2022-09 4 519 466
2022-08 4 516 463
2022-07 4 511 459
2022-06 4 511 459
2022-05 4 511 459
2022-04 4 511 459
2022-03 4 511 459
2022-02 4 511 459
2022-01 4 511 459
2021-12 4 511 457
2021-11 4 500 447
2021-10 4 496 444
2021-09 4 500 448
2021-08 4 500 447
2021-07 4 500 447
2021-06 4 500 447
2021-05 4 500 447
2021-04 4 500 447
2021-03 4 500 447
2021-02 4 500 447
2021-01 4 500 447
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų