Oficialus pavadinimas: "Dravira", MB

"Dravira", MB Įmonės kodas 304835125

"Dravira", MB PVM kodas LT100014278112 nuo 2021-09-01 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dravira", MB (draudėjo kodas 3196136, mokesčių mokėtojo kodas 304835125) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Dravira", MB (304835125) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 1 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 1 - -
2023-12 2 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 2 - -
2022-11 4 824 723
2022-10 4 579 515
2022-09 5 831 905
2022-08 4 583 506
2022-07 5 614 689
2022-06 4 742 631
2022-05 5 585 649
2022-04 4 649 574
2022-03 4 649 569
2022-02 5 592 651
2022-01 4 691 610
2021-12 6 479 630
2021-11 4 621 529
2021-10 5 547 581
2021-09 5 615 654
2021-08 6 440 562
2021-07 6 516 702
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų