Oficialus pavadinimas: "Dosauta", UAB

"Dosauta", UAB Įmonės kodas 304834952

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Dosauta", UAB (draudėjo kodas 3195849, mokesčių mokėtojo kodas 304834952) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Dosauta", UAB (304834952) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 2 - -
2024-11 2 - -
2024-10 2 - -
2024-09 2 - -
2024-08 3 - -
2024-07 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 5 687 814
2023-08 6 865 1,218
2023-07 7 1,059 1,751
2023-06 7 1,226 2,008
2023-05 8 971 1,852
2023-04 6 716 1,018
2023-03 6 750 1,067
2023-02 6 873 1,246
2023-01 7 751 1,238
2022-12 7 684 1,115
2022-11 7 764 1,248
2022-10 6 705 982
2022-09 6 510 710
2022-08 4 756 695
2022-07 4 679 622
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 245 235
2021-01 4 500 481
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų