Oficialus pavadinimas: "Hektora", UAB

"Hektora", UAB Įmonės kodas 304833188

"Hektora", UAB PVM kodas LT100011640717 nuo 2018-05-15 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Hektora", UAB (draudėjo kodas 3195606, mokesčių mokėtojo kodas 304833188) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Hektora", UAB (304833188) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 5 703 803
2022-05 4 786 717
2022-04 4 836 769
2022-03 4 731 666
2022-02 4 643 586
2022-01 5 607 691
2021-12 5 524 613
2021-11 4 614 573
2021-10 4 717 669
2021-09 3 - -
2021-08 5 664 792
2021-07 5 551 656
2021-06 5 744 891
2021-05 4 832 798
2021-04 4 861 828
2021-03 4 775 744
2021-02 4 772 742
2021-01 4 726 696
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų