Oficialus pavadinimas: "Pūkuotukas", UAB

"Pūkuotukas", UAB Įmonės kodas 304811715

"Pūkuotukas", UAB PVM kodas LT100014079611 nuo 2021-06-02 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pūkuotukas", UAB (draudėjo kodas 3170560, mokesčių mokėtojo kodas 304811715) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Pūkuotukas", UAB (304811715) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 6 909 1,208
2024-04 5 457 489
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 2 - -
2023-12 4 220 190
2023-11 2 - -
2023-10 6 591 783
2023-09 7 625 991
2023-08 9 608 1,225
2023-07 11 520 1,277
2023-06 9 395 780
2023-05 7 496 747
2023-04 5 203 222
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 256 223
2022-10 6 503 700
2022-09 8 570 1,071
2022-08 11 550 1,386
2022-07 13 429 1,286
2022-06 7 523 848
2022-05 3 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 6 300 416
2021-09 9 520 1,065
2021-08 11 479 1,196
2021-07 12 376 1,019
2021-06 8 153 276
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų