Oficialus pavadinimas: "Mamaflora", MB

"Mamaflora", MB Įmonės kodas 304795855

"Mamaflora", MB PVM kodas LT100013841214 nuo 2021-03-16 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mamaflora", MB (draudėjo kodas 3167430, mokesčių mokėtojo kodas 304795855) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Mamaflora", MB (304795855) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,332 1,759
2024-02 7 912 1,391
2024-01 6 955 1,284
2023-12 7 1,127 1,740
2023-11 6 1,324 1,748
2023-10 9 1,108 2,228
2023-09 9 1,363 2,800
2023-08 9 1,414 2,912
2023-07 9 1,377 2,835
2023-06 9 1,307 2,689
2023-05 9 1,196 2,447
2023-04 8 829 1,468
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 1,187 1,022
2022-11 4 1,011 852
2022-10 5 1,102 1,207
2022-09 6 964 1,272
2022-08 6 1,113 1,469
2022-07 6 1,112 1,468
2022-06 7 905 1,396
2022-05 6 536 655
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų