Oficialus pavadinimas: "Dabesta", UAB

"Dabesta", UAB Įmonės kodas 304793466

"Dabesta", UAB PVM kodas LT100011545419 nuo 2018-04-05 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dabesta", UAB (draudėjo kodas 3167441, mokesčių mokėtojo kodas 304793466) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Dabesta", UAB (304793466) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 644 753
2024-02 5 644 753
2024-01 5 644 753
2023-12 5 610 714
2023-11 5 567 662
2023-10 5 610 714
2023-09 5 608 713
2023-08 5 610 714
2023-07 5 610 740
2023-06 5 610 740
2023-05 5 610 740
2023-04 6 576 838
2023-03 6 651 948
2023-02 6 651 948
2023-01 6 651 948
2022-12 6 571 829
2022-11 6 595 863
2022-10 6 595 863
2022-09 6 595 863
2022-08 6 569 826
2022-07 6 551 800
2022-06 6 563 817
2022-05 6 520 755
2022-04 6 574 834
2022-03 6 542 787
2022-02 6 505 734
2022-01 6 590 857
2021-12 6 547 792
2021-11 7 562 947
2021-10 7 471 793
2021-09 6 453 651
2021-08 6 453 651
2021-07 6 453 651
2021-06 7 473 795
2021-05 7 482 811
2021-04 7 459 772
2021-03 7 464 780
2021-02 6 454 654
2021-01 7 437 735
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų