Oficialus pavadinimas: "Dolausa", MB

"Dolausa", MB Įmonės kodas 304784969

"Dolausa", MB PVM kodas LT100013478218 nuo 2020-10-28 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dolausa", MB (draudėjo kodas 3165663, mokesčių mokėtojo kodas 304784969) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 14 darbuotojai (apdraustieji).

"Dolausa", MB (304784969) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 14 750 2,453
2024-02 14 665 2,150
2024-01 11 709 1,829
2023-12 9 756 1,602
2023-11 9 757 1,604
2023-10 10 705 1,660
2023-09 9 713 1,507
2023-08 9 681 1,439
2023-07 9 757 1,604
2023-06 8 705 1,328
2023-05 7 734 1,222
2023-04 7 702 1,168
2023-03 6 637 903
2023-02 5 621 753
2023-01 6 737 1,045
2022-12 6 553 796
2022-11 6 610 863
2022-10 5 786 927
2022-09 5 637 747
2022-08 6 576 823
2022-07 6 718 1,020
2022-06 6 660 934
2022-05 6 660 934
2022-04 6 660 934
2022-03 6 660 934
2022-02 6 660 934
2022-01 7 547 903
2021-12 6 494 693
2021-11 4 613 571
2021-10 4 529 501
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų