Oficialus pavadinimas: "Vytvla", UAB

"Vytvla", UAB Įmonės kodas 304783034

"Vytvla", UAB PVM kodas LT100012220712 nuo 2019-03-08 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vytvla", UAB (draudėjo kodas 3165374, mokesčių mokėtojo kodas 304783034) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Vytvla", UAB (304783034) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 808 784
2024-02 3 - -
2024-01 4 840 815
2023-12 4 840 815
2023-11 4 766 744
2023-10 4 744 722
2023-09 4 840 815
2023-08 4 842 818
2023-07 4 840 815
2023-06 4 725 704
2023-05 4 840 815
2023-04 4 685 665
2023-03 4 840 815
2023-02 4 840 815
2023-01 4 744 722
2022-12 4 770 743
2022-11 4 752 725
2022-10 4 770 743
2022-09 4 770 743
2022-08 5 758 915
2022-07 5 762 920
2022-06 5 762 920
2022-05 5 762 920
2022-04 5 762 920
2022-03 5 762 920
2022-02 5 662 799
2022-01 5 693 836
2021-12 5 720 863
2021-11 5 695 834
2021-10 5 721 865
2021-09 5 721 865
2021-08 5 657 789
2021-07 5 696 836
2021-06 5 666 800
2021-05 4 740 713
2021-04 5 617 742
2021-03 4 740 713
2021-02 4 740 713
2021-01 5 624 751
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų