Oficialus pavadinimas: "Droksa", UAB

"Droksa", UAB Įmonės kodas 304765374

"Droksa", UAB PVM kodas LT100015912813 nuo 2023-05-04 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Droksa", UAB (draudėjo kodas 3153962, mokesčių mokėtojo kodas 304765374) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Droksa", UAB (304765374) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 1,100 1,923
2024-02 8 1,166 2,049
2024-01 6 711 948
2023-12 8 973 1,711
2023-11 8 992 1,725
2023-10 7 886 1,345
2023-09 8 919 1,589
2023-08 9 1,039 2,008
2023-07 8 760 1,309
2023-06 8 836 1,471
2023-05 9 712 1,398
2023-04 9 750 1,485
2023-03 11 769 1,833
2023-02 11 666 1,585
2023-01 9 661 1,278
2022-12 11 528 1,259
2022-11 12 542 1,408
2022-10 13 623 1,754
2022-09 15 588 1,905
2022-08 15 583 1,886
2022-07 14 576 1,743
2022-06 9 543 1,050
2022-05 8 555 956
2022-04 9 518 1,003
2022-03 10 489 1,052
2022-02 8 562 967
2022-01 7 633 953
2021-12 9 391 759
2021-11 5 494 535
2021-10 4 483 421
2021-09 4 568 493
2021-08 3 - -
2021-07 2 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų