Oficialus pavadinimas: "Perlų oazė", UAB

"Perlų oazė", UAB Įmonės kodas 304760352

"Perlų oazė", UAB PVM kodas LT100013961013 nuo 2021-05-03 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Perlų oazė", UAB (draudėjo kodas 3151473, mokesčių mokėtojo kodas 304760352) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Perlų oazė", UAB (304760352) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 657 798
2024-02 5 656 796
2024-01 5 653 792
2023-12 5 548 665
2023-11 6 663 965
2023-10 5 671 815
2023-09 5 702 851
2023-08 5 713 866
2023-07 5 690 838
2023-06 5 682 827
2023-05 5 738 895
2023-04 5 704 855
2023-03 5 643 768
2023-02 5 673 804
2023-01 5 642 766
2022-12 6 496 710
2022-11 6 504 722
2022-10 5 452 535
2022-09 5 415 496
2022-08 6 544 772
2022-07 7 501 822
2022-06 7 605 976
2022-05 8 544 1,007
2022-04 7 578 946
2022-03 6 555 807
2022-02 6 611 889
2022-01 6 537 781
2021-12 7 447 756
2021-11 6 530 769
2021-10 6 444 643
2021-09 6 403 585
2021-08 6 406 582
2021-07 5 453 541
2021-06 5 361 430
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų