Oficialus pavadinimas: "Sėkmės vėjas", UAB

"Sėkmės vėjas", UAB Įmonės kodas 304758860

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sėkmės vėjas", UAB (draudėjo kodas 3151455, mokesčių mokėtojo kodas 304758860) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Sėkmės vėjas", UAB (304758860) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 552 763
2024-08 6 552 763
2024-07 6 560 774
2024-06 6 552 763
2024-05 6 553 765
2024-04 6 552 763
2024-03 6 547 757
2024-02 6 552 762
2024-01 6 555 767
2023-12 6 538 745
2023-11 6 538 745
2023-10 5 557 637
2023-09 5 456 527
2023-08 5 596 684
2023-07 5 602 692
2023-06 5 596 684
2023-05 5 525 610
2023-04 5 596 684
2023-03 5 538 623
2023-02 5 538 623
2023-01 5 538 623
2022-12 5 484 559
2022-11 5 484 559
2022-10 5 484 559
2022-09 5 430 503
2022-08 4 480 453
2022-07 4 473 447
2022-06 4 480 453
2022-05 4 480 453
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų