Oficialus pavadinimas: "Juoda pica", MB

"Juoda pica", MB Įmonės kodas 304756628

"Juoda pica", MB PVM kodas LT100011749717 nuo 2018-07-16 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Juoda pica", MB (draudėjo kodas 3141679, mokesčių mokėtojo kodas 304756628) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Juoda pica", MB (304756628) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,187 1,643
2024-02 5 950 1,073
2024-01 5 912 1,043
2023-12 4 779 721
2023-11 5 982 1,119
2023-10 6 839 1,131
2023-09 5 741 861
2023-08 9 907 1,792
2023-07 9 1,027 2,006
2023-06 6 849 1,088
2023-05 7 806 1,222
2023-04 5 806 891
2023-03 6 489 655
2023-02 4 555 500
2023-01 4 536 481
2022-12 4 475 421
2022-11 4 597 534
2022-10 4 709 641
2022-09 4 737 664
2022-08 5 699 776
2022-07 5 728 808
2022-06 5 662 738
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 391 340
2021-05 5 416 463
2021-04 4 271 234
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų