Oficialus pavadinimas: "Repolis", UAB

"Repolis", UAB Įmonės kodas 304751499

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Repolis", UAB (draudėjo kodas 3139244, mokesčių mokėtojo kodas 304751499) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-07 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Repolis", UAB (304751499) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-07 4 218 210
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 4 505 487
2024-03 4 513 494
2024-02 4 513 494
2024-01 4 513 494
2023-12 4 491 474
2023-11 4 491 474
2023-10 4 491 474
2023-09 4 491 474
2023-08 4 491 474
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 414 395
2023-03 4 588 543
2023-02 5 529 606
2023-01 6 368 513
2022-12 5 417 478
2022-11 5 436 504
2022-10 4 382 365
2022-09 5 426 493
2022-08 6 594 837
2022-07 6 497 719
2022-06 7 507 839
2022-05 6 501 724
2022-04 6 493 713
2022-03 6 499 721
2022-02 6 446 645
2022-01 5 530 641
2021-12 5 516 625
2021-11 5 413 500
2021-10 4 424 398
2021-09 4 345 326
2021-08 4 387 366
2021-07 4 387 366
2021-06 4 387 366
2021-05 5 381 454
2021-04 6 223 316
2021-03 5 259 306
2021-02 5 259 306
2021-01 5 266 315
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų