Oficialus pavadinimas: "Syringa", UAB

"Syringa", UAB Įmonės kodas 304751168

"Syringa", UAB PVM kodas LT100011403619 nuo 2018-02-01 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Syringa", UAB (draudėjo kodas 3139302, mokesčių mokėtojo kodas 304751168) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Syringa", UAB (304751168) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 767 653
2024-02 4 767 653
2024-01 4 725 617
2023-12 4 653 556
2023-11 4 653 556
2023-10 4 656 558
2023-09 5 533 569
2023-08 5 744 824
2023-07 5 743 823
2023-06 5 744 824
2023-05 5 743 823
2023-04 5 557 598
2023-03 4 653 556
2023-02 4 653 556
2023-01 4 653 556
2022-12 4 468 399
2022-11 4 468 399
2022-10 4 468 399
2022-09 4 468 399
2022-08 4 471 401
2022-07 4 468 399
2022-06 4 468 399
2022-05 4 468 399
2022-04 4 468 399
2022-03 4 468 399
2022-02 3 - -
2022-01 4 468 399
2021-12 4 445 379
2021-11 4 440 375
2021-10 4 440 375
2021-09 4 440 375
2021-08 4 442 376
2021-07 4 440 375
2021-06 4 440 375
2021-05 6 417 551
2021-04 6 442 588
2021-03 4 415 353
2021-02 4 415 353
2021-01 4 337 287
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų