Oficialus pavadinimas: "In umbra", MB

"In umbra", MB Įmonės kodas 304748115

"In umbra", MB PVM kodas LT100011389811 nuo 2018-01-19 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "In umbra", MB (draudėjo kodas 3137662, mokesčių mokėtojo kodas 304748115) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"In umbra", MB (304748115) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,334 1,942
2024-02 5 1,130 1,372
2024-01 5 1,125 1,366
2023-12 5 1,163 1,411
2023-11 5 1,121 1,360
2023-10 5 1,000 1,213
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 1,236 1,176
2023-05 4 1,245 1,184
2023-04 4 1,252 1,188
2023-03 4 1,285 1,219
2023-02 4 1,249 1,184
2023-01 4 1,273 1,207
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,193 1,131
2022-10 4 1,239 1,176
2022-09 4 1,211 1,152
2022-08 4 1,385 1,321
2022-07 4 1,323 1,268
2022-06 4 1,773 1,713
2022-05 4 901 866
2022-04 4 858 812
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų