Oficialus pavadinimas: "Lukdema", UAB

"Lukdema", UAB Įmonės kodas 304746712

"Lukdema", UAB PVM kodas LT100011381614 nuo 2018-01-16 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lukdema", UAB (draudėjo kodas 3137305, mokesčių mokėtojo kodas 304746712) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Lukdema", UAB (304746712) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 430 506
2024-02 5 440 517
2024-01 5 374 438
2023-12 5 344 400
2023-11 4 449 421
2023-10 4 438 408
2023-09 4 417 395
2023-08 4 429 406
2023-07 4 431 406
2023-06 4 434 410
2023-05 4 420 397
2023-04 4 427 402
2023-03 4 436 411
2023-02 4 399 379
2023-01 4 417 395
2022-12 5 353 415
2022-11 5 278 324
2022-10 5 306 357
2022-09 5 285 332
2022-08 5 324 374
2022-07 5 361 413
2022-06 5 355 406
2022-05 5 350 400
2022-04 5 340 388
2022-03 5 784 927
2022-02 5 482 561
2022-01 5 478 555
2021-12 5 393 454
2021-11 5 424 492
2021-10 5 392 452
2021-09 5 407 475
2021-08 5 429 502
2021-07 5 448 524
2021-06 5 390 455
2021-05 5 430 502
2021-04 5 461 538
2021-03 5 419 490
2021-02 5 415 485
2021-01 5 415 485
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų