Oficialus pavadinimas: "Pokeda", UAB

"Pokeda", UAB Įmonės kodas 304742354

"Pokeda", UAB PVM kodas LT100011363919 nuo 2021-04-09 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pokeda", UAB (draudėjo kodas 3130591, mokesčių mokėtojo kodas 304742354) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Pokeda", UAB (304742354) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 5 433 500
2023-09 5 536 645
2023-08 2 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 696 653
2022-04 5 754 858
2022-03 5 568 656
2022-02 5 669 767
2022-01 5 634 730
2021-12 5 453 511
2021-11 5 421 472
2021-10 5 434 485
2021-09 5 323 358
2021-08 5 453 507
2021-07 5 453 507
2021-06 6 358 485
2021-05 6 339 453
2021-04 5 389 431
2021-03 5 389 431
2021-02 4 406 355
2021-01 4 375 330
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų