Oficialus pavadinimas: "Kraftas", UAB

"Kraftas", UAB Įmonės kodas 304740428

"Kraftas", UAB PVM kodas LT100011743718 nuo 2018-07-13 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kraftas", UAB (draudėjo kodas 3129722, mokesčių mokėtojo kodas 304740428) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Kraftas", UAB (304740428) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 754 831
2024-02 5 754 831
2024-01 5 754 831
2023-12 5 687 757
2023-11 5 689 759
2023-10 5 687 757
2023-09 5 687 757
2023-08 5 686 756
2023-07 5 685 754
2023-06 5 687 757
2023-05 5 687 757
2023-04 5 687 757
2023-03 5 687 757
2023-02 5 687 757
2023-01 5 687 757
2022-12 5 597 658
2022-11 5 597 658
2022-10 5 597 658
2022-09 5 597 658
2022-08 6 643 870
2022-07 6 624 846
2022-06 6 643 869
2022-05 6 643 869
2022-04 7 595 944
2022-03 7 747 1,157
2022-02 8 722 1,309
2022-01 8 676 1,218
2021-12 8 635 1,150
2021-11 8 599 1,087
2021-10 9 596 1,198
2021-09 7 482 741
2021-08 6 524 689
2021-07 6 522 687
2021-06 6 353 457
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų