Oficialus pavadinimas: "Ąžuolo idėjos", UAB

"Ąžuolo idėjos", UAB Įmonės kodas 304707392

"Ąžuolo idėjos", UAB PVM kodas LT100013375419 nuo 2020-09-16 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ąžuolo idėjos", UAB (draudėjo kodas 3112220, mokesčių mokėtojo kodas 304707392) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Ąžuolo idėjos", UAB (304707392) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 843 1,754
2024-02 7 1,155 1,856
2024-01 7 1,135 1,825
2023-12 7 1,135 1,825
2023-11 7 907 1,464
2023-10 5 1,064 1,239
2023-09 5 1,098 1,273
2023-08 5 1,124 1,285
2023-07 5 1,056 1,208
2023-06 5 1,075 1,233
2023-05 5 1,075 1,232
2023-04 4 1,051 982
2023-03 4 1,067 997
2023-02 4 1,067 997
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 884 820
2022-10 4 1,011 943
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 910 835
2022-06 4 848 782
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 2 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 672 631
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų