Oficialus pavadinimas: "Žuklida", UAB

"Žuklida", UAB Įmonės kodas 304695456

"Žuklida", UAB PVM kodas LT100011220717 nuo 2017-11-01 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žuklida", UAB (draudėjo kodas 3101543, mokesčių mokėtojo kodas 304695456) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Žuklida", UAB (304695456) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 860 799
2024-08 4 800 741
2024-07 3 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 4 744 697
2024-02 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 4 404 388
2022-10 4 689 663
2022-09 4 687 660
2022-08 4 682 656
2022-07 4 682 656
2022-06 4 684 630
2022-05 4 687 632
2022-04 4 682 628
2022-03 4 612 568
2022-02 4 598 555
2022-01 4 596 553
2021-12 4 559 516
2021-11 4 442 417
2021-10 4 473 442
2021-09 4 559 516
2021-08 4 559 516
2021-07 4 483 452
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų