Oficialus pavadinimas: "Bišofito grupė", UAB

"Bišofito grupė", UAB Įmonės kodas 304691027

"Bišofito grupė", UAB PVM kodas LT100011198616 nuo 2017-10-16 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Bišofito grupė", UAB (draudėjo kodas 3099820, mokesčių mokėtojo kodas 304691027) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-05 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Bišofito grupė", UAB (304691027) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-05 2 - -
2024-04 3 - -
2024-03 8 127 245
2024-02 7 144 243
2024-01 7 143 242
2023-12 10 94 227
2023-11 14 71 238
2023-10 14 70 237
2023-09 11 69 183
2023-08 12 10 27
2023-07 13 11 32
2023-06 14 9 30
2023-05 11 9 23
2023-04 5 14 16
2023-03 5 13 15
2023-02 6 11 16
2022-12 19 9 38
2022-11 19 10 44
2022-10 16 10 38
2022-09 12 10 26
2022-08 9 11 22
2022-07 10 11 25
2022-06 17 10 40
2022-05 23 9 49
2022-04 19 10 42
2022-03 21 7 35
2022-02 14 7 23
2022-01 10 11 25
2021-12 17 10 40
2021-11 20 25 107
2021-10 17 48 176
2021-09 13 62 173
2021-08 9 72 138
2021-07 5 13 15
2021-06 4 13 12
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 12 5 15
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų