Oficialus pavadinimas: "Arotera", UAB

"Arotera", UAB Įmonės kodas 304678581

"Arotera", UAB PVM kodas LT100011294418 nuo 2018-06-18 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Arotera", UAB (draudėjo kodas 3082494, mokesčių mokėtojo kodas 304678581) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Arotera", UAB (304678581) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 3,891 3,311
2023-06 7 2,950 4,482
2023-05 8 2,259 3,975
2023-04 8 2,438 4,325
2023-03 8 2,389 4,242
2023-02 8 2,417 4,289
2023-01 9 2,121 4,240
2022-12 9 2,199 4,378
2022-11 10 2,056 4,542
2022-10 10 1,851 4,082
2022-09 7 1,369 2,108
2022-08 8 1,838 3,352
2022-07 8 1,688 3,072
2022-06 8 1,395 2,492
2022-05 6 1,563 2,064
2022-04 7 1,184 1,832
2022-03 6 1,489 1,969
2022-02 7 1,130 1,752
2022-01 5 1,333 1,487
2021-12 4 1,041 947
2021-11 4 572 505
2021-10 6 982 1,262
2021-09 5 1,208 1,285
2021-08 5 1,089 1,158
2021-07 5 1,189 1,265
2021-06 6 1,127 1,439
2021-05 5 1,120 1,192
2021-04 4 1,234 1,049
2021-03 4 1,098 934
2021-02 4 821 699
2021-01 4 681 580
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų