Oficialus pavadinimas: "Kelsera", UAB

"Kelsera", UAB Įmonės kodas 304642165

"Kelsera", UAB PVM kodas LT100011247618 nuo 2017-11-10 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kelsera", UAB (draudėjo kodas 3079340, mokesčių mokėtojo kodas 304642165) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Kelsera", UAB (304642165) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 717 619
2024-02 4 871 767
2024-01 4 881 777
2023-12 4 840 740
2023-11 4 840 740
2023-10 4 840 740
2023-09 5 755 841
2023-08 4 840 740
2023-07 5 788 881
2023-06 5 842 947
2023-05 5 890 999
2023-04 5 877 984
2023-03 5 849 948
2023-02 4 884 778
2023-01 4 892 784
2022-12 4 845 738
2022-11 4 842 737
2022-10 4 693 606
2022-09 4 759 665
2022-08 4 847 740
2022-07 5 696 764
2022-06 5 697 765
2022-05 4 847 740
2022-04 4 842 737
2022-03 4 847 740
2022-02 4 780 677
2022-01 5 804 899
2021-12 5 787 878
2021-11 5 784 875
2021-10 5 786 876
2021-09 5 661 724
2021-08 4 762 668
2021-07 5 688 754
2021-06 5 697 753
2021-05 4 733 633
2021-04 4 792 691
2021-03 4 794 692
2021-02 5 720 783
2021-01 4 770 672
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų