Oficialus pavadinimas: "Datava", UAB

"Datava", UAB Įmonės kodas 304637702

"Datava", UAB PVM kodas LT100011190116 nuo 2017-10-12 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Datava", UAB (draudėjo kodas 3078834, mokesčių mokėtojo kodas 304637702) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Datava", UAB (304637702) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 4 4,908 4,269
2022-09 4 3,388 2,942
2022-08 5 3,571 4,022
2022-07 5 3,623 4,078
2022-06 5 3,869 4,371
2022-05 4 3,493 3,048
2022-04 4 3,393 2,971
2022-03 4 3,733 3,260
2022-02 4 3,592 3,139
2022-01 3 - -
2021-12 4 3,876 3,369
2021-11 4 3,701 3,213
2021-10 4 3,626 3,149
2021-09 5 3,240 3,590
2021-08 5 2,703 2,977
2021-07 4 3,483 3,041
2021-06 4 3,445 3,009
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 4 4,069 3,484
2021-02 4 4,230 3,620
2021-01 4 4,255 3,635
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų