Oficialus pavadinimas: "Sėkmės darbe", MB

"Sėkmės darbe", MB Įmonės kodas 304635288

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sėkmės darbe", MB (draudėjo kodas 3077374, mokesčių mokėtojo kodas 304635288) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Sėkmės darbe", MB (304635288) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 2,121 2,059
2023-01 4 2,191 2,127
2022-12 4 2,185 2,115
2022-11 5 2,151 2,594
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 1,846 1,785
2022-07 4 1,761 1,703
2022-06 4 1,979 1,912
2022-05 4 1,856 1,795
2022-04 4 1,676 1,620
2022-03 4 1,838 1,777
2022-02 4 1,819 1,760
2022-01 4 1,621 1,568
2021-12 5 1,906 2,299
2021-11 5 1,718 2,072
2021-10 5 1,609 1,940
2021-09 5 1,694 2,043
2021-08 5 1,595 1,923
2021-07 5 1,652 1,996
2021-06 5 1,834 2,209
2021-05 5 1,833 2,212
2021-04 5 1,833 2,212
2021-03 5 1,767 2,131
2021-02 5 1,753 2,115
2021-01 5 1,716 2,070
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų