Oficialus pavadinimas: "Balanslina", UAB

"Balanslina", UAB Įmonės kodas 304604620

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Balanslina", UAB (draudėjo kodas 3064386, mokesčių mokėtojo kodas 304604620) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Balanslina", UAB (304604620) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 76 97
2024-08 7 66 99
2024-07 7 46 70
2024-06 7 46 70
2024-05 7 46 70
2024-04 8 41 71
2024-03 8 41 71
2024-02 8 41 71
2024-01 8 41 71
2023-12 8 33 58
2023-11 8 33 58
2023-10 8 33 58
2023-09 8 33 58
2023-08 8 216 414
2023-07 7 246 413
2023-06 7 246 413
2023-05 7 251 419
2023-04 6 43 55
2023-03 6 43 55
2023-02 5 51 54
2023-01 5 51 54
2022-12 5 43 46
2022-11 5 43 46
2022-10 5 43 46
2022-09 5 43 46
2022-08 5 43 46
2022-07 5 43 46
2022-06 5 43 46
2022-05 5 43 46
2022-04 5 43 46
2022-03 6 63 80
2022-02 7 120 180
2022-01 8 122 209
2021-12 7 157 235
2021-11 7 156 233
2021-10 6 95 121
2021-09 4 25 21
2021-08 5 20 22
2021-07 5 20 21
2021-06 4 24 20
2021-05 4 24 20
2021-04 5 37 40
2021-03 4 25 21
2021-02 4 22 18
2021-01 4 23 19
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų