Oficialus pavadinimas: "Trustus", UAB

"Trustus", UAB Įmonės kodas 304602313

"Trustus", UAB PVM kodas LT100011103317 nuo 2017-08-25 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Trustus", UAB (draudėjo kodas 3063914, mokesčių mokėtojo kodas 304602313) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Trustus", UAB (304602313) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 2 - -
2023-06 5 858 1,041
2023-04 4 856 831
2023-03 4 856 831
2023-02 5 824 979
2023-01 9 477 1,043
2022-12 10 802 1,816
2022-11 10 923 2,040
2022-10 8 988 1,762
2022-09 9 1,029 2,045
2022-08 9 975 1,968
2022-07 10 1,078 2,448
2022-06 10 896 1,959
2022-05 9 959 1,890
2022-04 10 924 2,019
2022-03 10 934 2,050
2022-02 14 711 1,966
2022-01 11 836 1,857
2021-12 14 855 2,312
2021-11 14 808 2,179
2021-10 9 673 1,172
2021-09 9 623 1,046
2021-08 7 524 723
2021-07 12 739 1,704
2021-06 14 594 1,565
2021-05 13 701 1,685
2021-04 14 762 1,984
2021-03 13 699 1,757
2021-02 9 440 862
2021-01 5 623 688
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų