Oficialus pavadinimas: "GTB Trade", UAB

"GTB Trade", UAB Įmonės kodas 304590918

"GTB Trade", UAB PVM kodas LT100011083117 nuo 2017-08-16 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "GTB Trade", UAB (draudėjo kodas 2998891, mokesčių mokėtojo kodas 304590918) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"GTB Trade", UAB (304590918) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 1,638 1,394
2022-07 4 703 598
2022-06 4 1,237 1,053
2022-05 5 1,221 1,299
2022-04 5 1,210 1,287
2022-03 5 1,210 1,287
2022-02 5 1,205 1,281
2022-01 5 1,217 1,295
2021-12 5 1,210 1,287
2021-11 5 1,202 1,279
2021-10 5 1,210 1,287
2021-09 5 1,191 1,267
2021-08 5 1,206 1,283
2021-07 5 946 1,006
2021-06 5 946 1,006
2021-05 5 946 1,006
2021-04 5 946 1,006
2021-03 5 946 1,006
2021-02 5 946 1,006
2021-01 5 946 1,006
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų