Oficialus pavadinimas: "Ekoringas", UAB

"Ekoringas", UAB Įmonės kodas 304564407

"Ekoringas", UAB PVM kodas LT100011157316 nuo 2017-09-25 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ekoringas", UAB (draudėjo kodas 2994185, mokesčių mokėtojo kodas 304564407) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ekoringas", UAB (304564407) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 321 312
2024-02 4 226 219
2024-01 4 231 224
2023-12 4 222 215
2023-11 4 222 215
2023-10 4 224 217
2023-09 4 224 217
2023-08 4 217 210
2023-07 4 218 212
2023-06 4 224 217
2023-05 4 226 219
2023-04 4 220 214
2023-03 4 220 214
2023-02 4 218 212
2023-01 4 224 218
2022-12 4 210 204
2022-11 4 219 213
2022-10 4 219 213
2022-09 4 297 288
2022-08 4 317 307
2022-07 4 305 296
2022-06 4 305 296
2022-05 4 309 299
2022-04 4 305 296
2022-03 4 325 315
2022-02 4 322 312
2022-01 4 328 318
2021-12 4 283 274
2021-11 4 174 168
2021-10 4 175 169
2021-09 4 174 169
2021-08 4 98 94
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų