Oficialus pavadinimas: "Taurinta", UAB

"Taurinta", UAB Įmonės kodas 304562922

"Taurinta", UAB PVM kodas LT100011248818 nuo 2017-11-13 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Taurinta", UAB (draudėjo kodas 2993583, mokesčių mokėtojo kodas 304562922) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Taurinta", UAB (304562922) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 505 490
2023-10 4 505 490
2023-09 5 632 767
2023-08 6 421 606
2023-07 6 581 847
2023-06 6 525 765
2023-05 6 479 697
2023-04 6 547 796
2023-03 6 555 808
2023-02 6 432 629
2023-01 5 442 536
2022-12 5 404 488
2022-11 5 404 488
2022-10 5 402 486
2022-09 5 404 488
2022-08 5 537 645
2022-07 6 636 920
2022-06 6 702 1,016
2022-05 6 593 858
2022-04 6 521 753
2022-03 4 466 447
2022-02 4 442 424
2022-01 4 494 474
2021-12 5 460 548
2021-11 5 594 709
2021-10 5 711 849
2021-09 6 578 823
2021-08 6 613 872
2021-07 6 596 848
2021-06 6 617 878
2021-05 6 509 725
2021-04 6 475 676
2021-03 6 486 692
2021-02 4 393 374
2021-01 4 442 420
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų