Oficialus pavadinimas: "Romanta", MB

"Romanta", MB Įmonės kodas 304558685

"Romanta", MB PVM kodas LT100013087918 nuo 2020-04-09 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Romanta", MB (draudėjo kodas 2984326, mokesčių mokėtojo kodas 304558685) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Romanta", MB (304558685) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 658 610
2023-07 4 840 765
2023-06 5 585 670
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 4 490 459
2022-10 6 336 481
2022-09 7 579 957
2022-08 10 651 1,503
2022-07 9 661 1,353
2022-06 7 700 1,098
2022-05 8 601 1,087
2022-04 9 547 1,124
2022-03 5 570 681
2022-02 6 542 777
2022-01 5 556 656
2021-12 6 464 661
2021-11 6 604 857
2021-10 6 626 889
2021-09 6 642 911
2021-08 9 599 1,268
2021-07 8 599 1,134
2021-06 8 603 1,126
2021-05 9 682 1,444
2021-04 7 633 1,048
2021-03 7 612 1,014
2021-02 5 479 552
2021-01 5 574 651
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų