Oficialus pavadinimas: "Takija", UAB
"Takija", UAB Įmonės kodas 304555842
"Takija", UAB PVM kodas LT100012801512 nuo 2021-07-09 (prieš 3 metus)
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje "Takija", UAB (draudėjo kodas 2984153, mokesčių mokėtojo kodas 304555842) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-09 | 3 | - | - |
2024-08 | 3 | - | - |
2024-07 | 3 | - | - |
2024-06 | 3 | - | - |
2024-05 | 3 | - | - |
2024-04 | 3 | - | - |
2024-03 | 3 | - | - |
2024-02 | 3 | - | - |
2024-01 | 3 | - | - |
2023-12 | 3 | - | - |
2023-11 | 3 | - | - |
2023-10 | 3 | - | - |
2023-09 | 3 | - | - |
2023-08 | 3 | - | - |
2023-07 | 3 | - | - |
2023-06 | 3 | - | - |
2023-05 | 3 | - | - |
2023-04 | 4 | 1,044 | 982 |
2023-03 | 4 | 945 | 885 |
2023-02 | 4 | 945 | 885 |
2023-01 | 4 | 945 | 885 |
2022-12 | 4 | 890 | 830 |
2022-11 | 4 | 890 | 830 |
2022-10 | 4 | 890 | 830 |
2022-09 | 4 | 890 | 830 |
2022-08 | 4 | 890 | 830 |
2022-07 | 4 | 861 | 806 |
2022-06 | 4 | 890 | 830 |
2022-05 | 4 | 840 | 782 |
2022-04 | 4 | 730 | 684 |
2022-03 | 4 | 671 | 628 |
2022-02 | 4 | 730 | 684 |
2022-01 | 4 | 669 | 626 |
2021-12 | 4 | 642 | 600 |
2021-11 | 4 | 545 | 513 |
2021-10 | 4 | 642 | 600 |
2021-09 | 4 | 525 | 486 |
2021-08 | 3 | - | - |
2021-07 | 3 | - | - |
2021-06 | 1 | - | - |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.